Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΥΛΟ ΜΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ YOU TUBE


Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 4/5/2015
Φίλοι μου γεια σας. Θα ήθελα να συγκρίνετε τις φωτογραφίες που έχω τραβηξει από την ΠΥΛΟ(εκτός από την 5η και 6η που είναι τραβηγμένες απο τους ΔΕΛΦΟΥΣ και από την πρώτη την οποία την έχει τραβήξει ένας φίλος από την ΠΥΛΟ) με το βίντεο το οποίο πιθανόν είναι της Ν.Α.Σ.Α. και βγάλτε τα συμπεράσματά σας. Θα ήθελα να αλλάξω θέμα τώρα και για να σας μιλήσω για κάτι το οποίο το γνωρίζουν ελάχιστοι. Σε προηγούμενες αναρτήσεις σας έχω μιλήσει για τους αποστάτες. Οι αποστάτες λοιπόν έχουν παρέμβει και στην τροφική μας αλυσίδα. Φαντάζομαι όλοι θα έχετε ακούσει για τα υβρίδια. Όταν για παράδειγμα πηγαίνουμε στην λα'ικη για να ψωνίσουμε  μας προτείνει ο εκάστοτε παραγωγός ένα καλό είδος ντομάτας κατα τη γνώμη του για να μείνουμε ικανοποιημένοι. Όταν τον ρωτήσουμε αν έχει γεύση η ντομάτα, μας απαντά είναι πολυ καλή η ποικιλία αυτή γιατί είναι υβρίδιο. Δοκιμάστε να κρατήσετε σπόρους από τα υβρίδια για να τα φυτέψετε την επόμενη χρονιά. Οι περισσότερες πιθανότητες είναι να μην φυτρώσει η ντοματιά και αν αυτό συμβεί η γεύση θα λάμπει δια της απουσίας της. Έχετε λοιπόν αναρωτηθεί τί σημαίνει η λέξη υβρίδια, δηλαδή από που προέρχεται? Λοιπόν δώστε βάση και να είστε σίγουροι ότι θα εκπλαγείτε. Η λέξη φίλοι μου είναι σύνθετη και αποτελείται από δύο λέξεις. 1)Από το ύβρις που σημαίνει βρισιά και 2) από το δίας, δηλαδή από τον γνωστό ολύμπιο Δία. Όλη μαζί η λέξη σημαίνει ύβρις προς τον Δία. Ο λόγος είναι απλούστατος φίλοι μου, ο Δίας και οι υπόλοιποι έντεκα ήταν οι σποροίς της ΓΗΣ-ΓΑΙΑΣ. Όπως βλέπετε θέλουν να αλοιώσουν τα πάντα με σκοπό τον αφανισμό μας μέσα από αρρώστιες που κρύβουν αυτά τα υβρίδια και μέσα από πολλές άλλες μεθόδους, Για πόσο ακόμα θα συμβαίνουν όλες αυτές οι προσβολές προς την φύση, όχι για πολύ γιατί όπως σας έχω ξαναπεί βρίσκονται ήδη στο ηλιακό μας σύστημα και η ώρα της παρέμβασής τους είναι πάρα πολύ κοντά. Τι στιγμή που φωτογραφίζονται τα σκάφοι τους από απλές ερασιτεχνικές φωτογραφικές  μηχανές βρίσκονται κυριολεκτικά μία ανάσα πάνω από την ατμόσφαιρα της ΓΗΣ-ΓΑΙΣ και μάλιστα πολλές φορές εισέρχονται και μέσα σε αυτή. Προσπαθήστε να αφυπνιστείτε γιατί τα πράγματα πλέον είναι πολύ σοβαρά και πολύ κοντά. Καλά να περνάτε.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου