Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΚΤΙΜΙΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΕΡΓΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ


 Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 30/10/2015.
Φίλοι μου σήμερα κοίταξα με φωτογράφο αυτά τα αντικείμενα που πέρασαν την Κυριακή από την Πύλο Μου είπε ότι τα κόκκινα σημάδια που φαίνονται είναι φώτα. Άρα εάν ισχύει αυτό όπως φαίνεται  και στην επεξεργασία που έχει γίνει δεν μιλάμε για κάποια πλάσματα αλλά για παλύ περίεργα αντιβαρυντικά σκάφη. Αυτό γιατί την ώρα που πέρασαν από μπροστά μου, ούτε ήχο είχαν και επιπλέον δεν κουνούσαν κάτι από επάνω τους.
Τώρα τι αντικείμενα μπορεί να είναι αυτά δεν μπορώ να το γνωρίζω. Αυτό πάντως που φαίνεται  στις φωτογραφίες, έχουν πολύ περίεργη εμφάνιση και μπορεί να πει κάποιος ότι δημιουργούν την αίσθηση ότι είναι κάτι κακό-κρόνιο και αυτό με κάθε επιφύλαξη. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά γιατί και'γω έρευνα κάνω και όπως γνωρίζουμε η έρευνα δεν σταματά ποτέ. Πάντως κάτι συνέβαινε την συγκεκριμένη μέρα στην περιοχή μας. Επίσης ένα άλλο που μου κίνησε την περιέργεια είναι ότι όταν πέρναγαν μπροστά μου, ο φωτογραφικός φακός δεν μπορούσε να τα καταγράψει και τα κατέγραψε όταν απομακρύνθηκαν. Εάν κοιτάξετε την 3η φωτογραφία θα δείτε ότι κάτι τα συνδέει αυτά τα αντικείμενα. Περίεργα πράγματα.  Αυτό το αντικείμενο που τράβηξα στα ναβαρίνεια πιθανόν να είναι το ίδιο. Πιθανόν να είναι το  dark κnight εξωγήινο σκάφος όπως το έχει ονομάσει η νάσα που θα βρείτε και σε παλαιότερη ανάρτηση. Αυτά τα λίγα και για σήμερα. Καλά να περνάτε! ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΕ!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου