Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

ΟΛΥΜΠΙΑ ΣΚΑΦΗ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΣΥΝΝΕΦΟΥ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ!!!


Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 25/10/2015. Φίλοι μου γεια σας. Παρατηρήστε όλες τις φωτογραφίες. Οι πρώτες έξι είναι τραβηγμένες στην Πύλο και οι τελευταίες πέντε τις οποίες σας τις έχω ξαναδείξει, είναι από την Αττική οδό στην Ελευσίνα. Στην Ελευσίνα να θυμηθούμε ότι λάμβαναν χώρα τα ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ. Έπειτα δείτε τα δύο βίντεο που έχω αναρτήσει για να δείτε τις ομοιότητες που υπάρχουν. Ειδικά στο πρώτο βίντεο στο 1:40 λεπτό και μετά θα δείτε κάποια σύννεφα(σκάφη) που μοιάζουν με αυτό της ένατης φωτογραφίας. Στο τελευταίο βίντεο στο 3:29 λεπτό θα δείτε πως ένα σκάφος καμουφλάρεται με νεφέλωμα. Τα συμπεράσματα δικά σας. Το μόνο που έχω να πω είναι ότι τα σύννεφα δεν μπορούν από μόνα τους να δημιουργήσουν τέτοιες εικόνες, σχήματα και σχέδια και αυτό γιατί δεν έχουν νοημοσύνη. Άρα κάτι άλλο συμβαίνει το οποίο θα έλεγα δεν είναι καθόλου τυχαίο. Εγώ θα τολμήσω να πω ότι πρόκειται για καμουφλαρισμένα σκάφη έτσι ώστε οι αποστάτες να μην μπορούν να τα καταρίψουν, όπως έχουν πει εξάλλου και στα μηνύματα του Γεράσιμου Καλαγεράκη. Κάποιοι ίσως να γελάτε αλλά σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με μεγαλοκαθηγητή που διδάσκει σε γνωστό πανεπιστήμιο μου είπε το εξής: Το πρόβλημα θα το έχουν αυτοί που δεν τα πιστεύουν. Όσοι είναι υποψιασμένοι και έχουν καταλάβει τί παίζει, θα μπορέσουν να το διαχειριστούν όταν θα έρθει η ώρα της μεγαλοπρεπής επέμβασής τους. ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΕ!!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου