Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

ΟΛΥΜΠΙΑ ΕΞΩΓΗΙΝΑ ΣΚΑΦΗ


Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 20/11/2015
Φίλοι μου όλες οι φωτογραφίες εκτός από μία είναι τραβηγμένες την τελευταία εβδομάδα από την Πύλο και την ευρύτερη περιοχή. Από ότι βλέπετε υπάρχουν και πετάν καθημερινά όχι μόνο στην περιοχή μας αλλά σε ολόκληρη τη ΓΑΙΑ. Γιατί άραγε; Τα έχουμε ξαναπεί πολλές φορές. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι το εξής. Όσο περνά ο καιρός όλο και περισσότεροι άνθρωποι μου λεν ότι έχουν τουλάχιστον μία φορά δει τέτοιο σκάφος. Μάλιστα η πιο ωραία μαρτυρία είναι ότι μία ολόκληρη οικογένεια (μου γνωστοποίησαν ποια είναι) είδαν πριν αρκετά χρόνια προσγειωμένο εξωγήινο(ΟΛΥΜΠΙΟ) σκάφος στο βουνό του Αγίου Νικολάου. Το θέμα είναι ότι οι περισσότεροι ντρέπονται να μιλήσουν γιατί ενδεχωμένος φοβούνται μην πει ο κόσμος ότι τρελάθηκαν. Εδώ δεν έχουμε τρελαθεί με αυτά που μας κάνουν στην πατρίδα μας την ΕΛΛΑΝΙΑ τόσα χρόνια. Φίλοι μου είτε σε κάποιους αρέσει είτε όχι εδώ μιλάμε για μία πραγματικότητα και καλό είναι όσοι έχουν τέτοιες εμπειρίες να τις μεταδώσουν για να ενημερωθεί ο κόσμος και να μην ντρέπονται.  Εγώ προσωπικά ντρέπομαι να κοιτώ τα εβραιοκάναλα με όλες τις σαχλαμάρες που δείχνουν παρά να ομιλώ γι' αυτά. Ο κόσμος πρέπει να ενημερωθεί. Όλοι οι κυβερνώντες γνωρίζουν τα πάντα αλλά δεν τους συμφέρει να μιλάν γιατί με όλο το κακό που κάνουν στον κόσμο, γνωρίζουν ότι η ώρα που θα λογοδοτήσουν στη ΝΕΜΕΣΗ πλησιάζει. Παρακολουθήστε τα βίντεο του Alex Collier που έχει επισκεφθεί σκάφος ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΩΝ(ΟΛΥΜΠΙΩΝ) και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.  Καλά να περνάτε! ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΎΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ!!!































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου