Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

ΟΛΥΜΠΙΟ ΣΚΑΦΟΣ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ



 Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 20/12/2015.
Φίλοι μου παρατηρήστε αυτό το υπέροχο ΟΛΥΜΠΙΟ σκάφος το οποίο έκανε ΔΙΕλευση στη δύση του ηλίου το Σάββατο το απόγευμα στην Πύλο. Παρακολουθήστε επίσης την ασπίδα προστασίας που υπάρχει γύρω από το ΟΛΟΥΜΠΙΟ σκάφος η οποία φαίνεται εντονότερα μετά την επεξεργασία και μεγένθυση στην 5η φωτογραφία. Έπειτα δείτε και όλες τις υπόλοιπες φωτογραφίες όπου και σε αυτές υπάρχουν ΟΛΥΜΠΙΑ σκάφη σε άλλη μορφή. Να γνωρίζετε ότι κατά τη δύση του ηλίου συμβαίνουν πολλά περίεργα πράγματα. Αυτά τα σκάφη επειδή δεν κινούνται με καύσιμα, αποθηκεύουν να το πούμε όσο πιο απλά γίνεται ηλιακή ενέργεια. Εμείς εδώ στη ΓΑΙΑ που νομίζουμε ότι είμαστε πολύ μπροστά, κάνουμε αφαίμαξη στον πλανήτη μας και του αφαιρούμε το πετρέλαιο. Είναι σαν να κάνουν σε εμάς αφαίμαξη. Τι θα μας συμβεί; Όλοι γνωρίζουμε. Το ίδιο πράγμα ισχύει και για τον πλανήτη ο οποίος μας φιλοξενεί και εμείς τον καταστρέφουμε. Με λίγα λόγια φίλοι μου, οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ  βρίσκονται πολύ κοντά μας και σιγά σιγά ετοιμάζονται για την έλευσή τους. Ελπίζω ότι η έλευση αυτή δεν θα αργήσει να λάβει χώρα και από ότι γνωρίζω είναι αρκετοί αυτοί που πιστεύουν στην ύπαρξή τους και τους περιμένουν με ανυπομονησία γιατί έχουν καταλάβει πάρα πολύ καλά το βρώμικο παιχνίδι που παίζουν οι σιχαμεροί αποστάτες για να ελέγξουν τον πλανήτη ΓΑΙΑ. Αφού πρώτα μας μειώσουν πληθυσμιακά, θα μας έχουν όσους επιζήσουν για δούλους τους με όλη τη σημασία της λέξης. ΌΧΙ φίλοι μου, τα ουράνια αδέλφια μας δεν θα τους το επιτρέψουν γιατί η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ είναι συμπαντικός νόμος και δεν έχει κανένας το δικαίωμα να τον καταργήσει και καταπατήσει. ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ. Όσο αφορά εμένα, νιώθω πολύ τυχερός(βέβαια στην τύχη δεν συμβαίνει τίποτα) που οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ μου δίνουν την άδεια να τους φωτογραφίζω. Είναι τιμή μου και τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ!!!



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου