Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟΙ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ 2Η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ.


Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 13/2/2016.
Φίλοι μου την 12/2/2016 ψέκασαν για 2η μέρα συνεχόμενα αλλά τα αδέλφια μας ΟΛΥΜΠΙΟΙ-ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΟΙ βρίσκονταν εδώ. Το σκάφος ΑΡΓΩ κάνει καλά τη δουλειά του. Μπορείτε να δείτε και στις φωτογραφίες πόσα ΟΛΥΜΠΙΑ σκάφη πετούσαν την ώρα των ψεκασμών. Εδώ θέλω να πω ότι την ώρα που τραβούσα τις φωτογραφίες με είδε ένας γνωστός με ύφος ότι τα ξέρει όλα και με μία πολύ μικρή δόση χλευασμού  μου λέει το εξής. Μας ψεκάζουν; Έρχεται το τέλος. Φίλοι μου όλοι αυτοί που το παίζουν εξυπνάκηδες  όταν έρθει η ώρα πολύ απλά δε θα ξέρουν που να κρυφθούν από το φόβο τους. Όπως ακριβώς και ένας φίλος που ήταν με την κοπέλα του και είδαν ΟΛΥΜΠΙΟ σκάφος πριν λίγο καιρό. Η κοπέλα από ότι μου είπε ο φίλος φοβήθηκε πάρα πολλή αλλά  την καθησύχασε λέγοντάς της μη φοβάσαι μου έχει μιλήσει ο τάδε για αυτά. Όσοι δε γνωρίζουν καλό είναι να ενημερωθούν όσο υπάρχει ακόμα λίγος χρόνος. Τώρα για όσους δε τα πιστεύουν με τίποτα και  τα χλευάζουν τους εύχομαι καλή ψυχική δύναμη όταν έρθει η ώρα. Ο Γεράσιμος Καλογεράκης σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μου είπε ότι η γεννιά μου θα ζήσει αυτή την επέμβαση.
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ!!!

































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου