Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

ΟΛΥΜΠΙΑ ΣΚΑΦΗ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ!


Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 21/3/2016!
Παρακολουθήστε φίλοι μου τα ΟΛΥΜΠΙΑ σκάφη που φωτογραφήθηκαν σήμερα στην Πύλο. Εδώ φίλοι μου θέλω να πω το εξής. Πολλοί μαθαίνω αναρωτιούνται πως εμφανίζονται αυτά τα σκάφη στις φωτογραφίες και σε άλλους όχι. Άλλοι  ρωτάν εμένα και άλλοι γνωστούς μου. Θα απαντήσω με ερώτηση. Τους έψαξε αυτός που αναρωτιέται; Όχι. Πιστεύει στην ύπαρξή τους αυτός που αναρωτιέται; Μάλλον όχι και εάν πιστεύει ντρέπεται να μιλήσει μήπως τον πουν τρελό. Μήπως έχω άδικο; Δεν πιστεύω. Χλευάζουν οι περισσότεροι, ακόμα και αυτοί που πιστεύουν έστω και λίγο; Πολλές φορές χλευάζουν για να το παίξουν στην παρέα τους ότι είναι ξύπνιοι και αυτόν που βγάζει για να ενημερώσει όλα αυτά τις περισσότερες φορές τον χλευάζουν. Έχω δει φωτογραφία γνωστού που είχε 3 ΟΛΥΜΠΙΑ σκάφη. Δεν ασχολήθηκε καθόλου. Ε όχι φίλοι μου οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ δεν κάνουν εμφανίσεις ενθουσιασμού γιατί δεν είναι τσίρκο. Όταν θα έρθει η ώρα θα το κάνουν μαζικά. Ωστόσο γνωρίζουν ποιοι ενημερώνουν τον κόσμο για την επικείμενη άφιξή τους. Όσο και να κορο'ιδεύουν κάποιοι, όσο και να μην πιστεύουν γιατί θα γκρεμιστούν όλα όσα γνώριζαν μέχρι τώρα, όσο και να το παίζουν έξυπνοι, θέλω να τους δω την ώρα που θα υλοποιήθούν όλα αυτά τα σκάφη τί θα κάνουν. Μπορεί να μην τα βλέπουμε αλλά υπάρχουν στους αιθέρες μας καθημερινά. Γι' αυτό λοιπόν να μην αναρωτιούνται κάποιοι τα αυτονόητα. Τόσα βίντεο και φωτογραφίες που υπάρχουν στο ΔΙΑδίκτυο δεν είναι τραβηγμένα από παρανο'ικούς. Ειδικά τα 2 τελευταία χρόνια οι θεάσεις έχουν πυκνώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Όσο γι' αυτούς που κορο'ιδεύουν κάνοντας μοντάζ, έχω να τους πω, αλοίμονό τους όταν θα έρθει η ώρα της επεμβάσεως των ΟΛΥΜΠΙΩΝ!
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ!!!














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου