Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΟΥΜΠΙΟ ΣΚΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ!!!!

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 25/3/2016!
Φίλοι μου καταρχήν θέλω να δείτε το βίντεο με το ΟΛΥΜΠΙΟ σκάφος που περνά από την Πύλο. Δείτε όλες τις φωτογραφίες που είναι τραβηγμένες στην Πύλο και την ευρύτερη περιοχή. Παρατηρήστε το ΌΛΥΜΠΙΟ σκάφος που βρίσκεται στο chemtrail και έπειτα δείτε και τα βίντεο τα οποία είναι άλλων χρηστών με τα ΟΛΥΜΠΙΑ σκάφη που μπαίνουν στα chemtrail για να σκοτώσουν τις δηλητηριώδης ουσίες και τα βαρέα μέταλλα που ξεκάζουν τα τσιράκια των αποστατών. Τη δράση των ΟΛΥΜΠΙΩΝ σκαφών μέσα στους αεροψεκασμούς τους αναφέρει σε βιβλίο του Ο Γερασιμος Καλογεράκης που επικοινωνεί με ΟΛΥΜΠΙΟ σκάφος από το 1997.  Φίλοι μου εδώ θέλω να πω το εξής. Υπάρχουν ΔΙΑφοροι σχολιασμοί σε σχέση με αυτά που δείχνω στο πρόσωπό μου. Άλλος λέει ότι γράφω μπούρδες. Άλλος ότι θέλω ψυχιατρείο. Πραγματικά ΔΙΑσκεδάζω με αυτούς τους χαρακτηρισμούς οι οποίοι με ενδυναμώνουν να συνεχίσω αυτό που κάνω. Δεν έχω απολύτως καμία έχθρα απέναντί τους. Το μόνο που έχω να τους πω ότι ζουν στο δικό τους σκοταδισμό και μεσαίωνα και δεν αντιλαμβάνονται αυτά που θα συμβούν στο άμεσο μέλλον. Δεν είμαι προφήτης ούτε διεκδικώ αυτόν τον τίτλο. Έρευνα κάνω. Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν γι' αυτά που γράφω. Να ενημερώσω ναι. Μέχρι εκεί όμως. Δεν είμαι ούτε δογματισμένος, ούτε και ειρωνεύομαι αυτούς που έχουν αντίθετη άποψη από εμένα. Για το αν είμαι τρελός έχω ξαναπεί. Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΡΕΛΕΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ και  ΓΕΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ και όποιος κατάλαβε κατάλαβε. ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου