Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

ΟΛΥΜΠΙΑ-ΣΥΜΑΧΙΚΑ ΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΓΕΡ. ΚΑΛ.


Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ.
23/4/2016!
Φίλοι μου δείτε όλα τα ΟΛΥΜΠΙΑ-ΣΥΜΑΧΙΚΑ σκάφη για άλλη μια φορά στην Πύλο.
Πριν λίγες ώρες μίλησα στο τηλέφωνο με τον υποστράτηγο ε.α. Γερ. Καλ. ο οποίος επικοινωνεί με τους ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ μέσω μηνυμάτων.
Του έκανα τις εξής ερωτήσεις. 
1η. Εάν η ώρα που θα επέμβουν είναι κοντά.
Απάντηση. Βάση με τα τελευταία μηνύματα, είναι πάρα πολύ κοντά η επέμβασή τους. Επίσης είναι απογοητευμένοι με τη δική μας απάθεια.
2η. Έχουν εντοπίσει τους δικούς τους στη ΓΑΙΑ;
Απάντηση. Τους έχουν εντοπίσει έναν προς έναν. Μάλιστα μου είπε και την έκφραση, χαρτί και καλαμάρι. 
Επίσης τον ενημέρωσα ότι το τελευταίο ΔΙΑστημα έχουν δει άνθρωποι με τους οποίους έχω μιλήσει για το θέμα της επέμβασης, εξωγήινα σκάφη. Ο λόγος μου είπε που γίνεται αυτό είναι για να τους ανεβάσουν το ηθικό και φυσικά για να αντιληφθούν την ύπαρξή τους. Τώρα θα μου πει κάποιος όπως ήδη μου έχουν πει αρκετοί, ποιος είναι ο λόγος που δε βλέπουν εκείνοι. . Για να τους δεις πρέπει πρώτα να τους αναζητήσεις και επιπλέον πρέπει να έχεις το θάρρος να ενημερώσεις και τους γνωστούς σου γι' αυτή την εμπειρία και όχι να ντρέπεσαι μήπως σε χλευάσουν. Έχουμε ξαναπεί, οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ δεν είναι τσίρκο για να κάνουν θεάσεις ενθουσιασμού. Εάν ασχοληθείς σοβαρά μαζί τους, θα ασχοληθούν και αυτοί. Εάν όχι, θα γίνουν αντιληπτοί από όλους όταν θα έρθει η ώρα της επίσημης εμφάνισής τους. Πάντως το ότι οι θεάσεις των ουράνιων ΟΛΥΜΠΙΩΝ έχουν πυκνώσει στην Πύλο και εννοείται σε όλη τη ΓΑΙΑ, είναι πραγματικότητα.

Ο λόγος φίλοι μου που οι εβραιοσιωνιστές και όλο το συνάφι τους χτυπάν τον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ , είναι γιατί γνωρίζουν πάρα πολύ καλά ότι η ώρα της καθόδου των ΟΛΥΜΠΙΩΝ είναι πάρα πολύ κοντά.
Δεν είναι τυχαίο ότι μας προετοιμάζει το hollywood με τέτοιου είδους ταινίες τα τελευταία χρόνια. Επίσης να γνωρίζετε ότι προσπαθούν να ανοίξουν αστρικές πύλες για να φύγουν από το ηλιακό μας σύστημα οι αποστάτες και ότι το 2017 αναμένεται μεγάλος αστροστόλος των αποστατών στις παρυφές του ηλιακού μας συστήματος για να πάρουν τους δικούς τους. Νομίζουν ότι θα ξεφύγουν από τη ΝΕΜΕΣΗ τόσο εύκολα. 
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ !!!















1 σχόλιο: