Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

ΟΛΥΜΠΙΑ-ΣΥΜΜΑΧΙΚΑ ΣΚΑΦΗ ΝΕΦΕΛΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΥΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ !!!

Από ΦΟΙΒΟΣ ΜΟΥΣΙΓΕΤΗΣ 9/5/2016 !!!
Φίλοι μου οι 3 πρώτες φωτογραφίες είναι τραβηγμένες στην Αττική οδό. Οι υπόλοιπες στην Πύλο! Πρόκειται για σκάφη νεφελίου! Πριν λίγες μέρες με πήρε τηλέφωνο γνωστή κατά της 22.00 βράδυ ολίγον πανικόβλητη. Μού είπε να βγώ έξω. Πράγματι εκείνο το βράδυ είχαμε μεγάλη κίνηση εκτός ΓΗΣ ΟΛΥΜΠΙΩΝ σκαφών. Κάποια στιγμή την ώρα που μιλούσαμε στο τηλέφωνο άρχισε να μου λέει με έντονη φωνή ΄΄Το βλέπω έρχεται και τώρα κατεβαίνει΄΄, μετά από λίγο όπως είναι φυσικό εκεί που φαινόταν έσβησε. Σήμερα φίλος στον οποίο έκαναν επέμβαση 2 φορές στο κρεββάτι του ενώ ήταν ξύπνιος μου είπε ότι πριν λίγες μέρες βγαίνοντας από το σπίτι του πέρναγε ακριβώς πάνω από το σπίτι του και εκεί που το έβλεπε έσβησε.  Όσο για μένα πέρα του ότι έχω δει πάρα πολλές φορές, δύο φορές με πλησίασαν. Τη μία ήρθε πολύ κοντά μου σχεδόν από πάνω μου ενώ βρισκόμουν σε ερημικό σημείο, Το δέος που αισθάνθηκα ήταν πολύ μεγάλο και επειδή οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ όπως μου είπε και ο εν αποστρατεία Γεράσιμος Καλογεράκης σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα σήμερα μαζί του αντιλαμβάνονται πόσο μπορεί να αντέξει ο καθένας αυτό το σκάφος άρχισε να απομακρύνεται. Εντελώς τυχαία(τίποτα δε συμβαίνει στην τύχη) γνώρισα άνθρωπο πριν λίγες μέρες ο οποίος με ενημέρωσε ότι έχει φίλο τον οποίο τον παίρνουν στα σκάφη τους οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ και τον ενημερώνουν νοητικά για ΔΙΑφορα θέματα. Ο Alex Collier εάν ψάξετε στο you tube,  εδώ και πολλά χρόνια τον παίρνουν στα σκάφη τους και επίσης τον ενημερώνουν για το τι πρόκειται να συμβεί στο μέλλον. Σε μία ομιλία που έδωσε το 2008-9 αυτό που είπε ήταν το εξής. ΄΄Σε λίγα χρόνια ο πλανήτης θα ζήσει καταστάσεις που θα είναι λες και θα βλέπουμε ταινία επιστημονικής φαντασίας΄΄. Ο Γεράσιμος Καλογεράκης τον οποίο ευχαριστώ από καρδίας για τις πληροφορίες που δίνει και ο οποίος είναι ο μόνος που δεν έχει φοβηθεί τις απειλές που του έχουν κάνει, οι περισσότεροι μετά από λίγα χρόνια άρχισαν να μασάν τα λόγια τους και δε χρειάζεται να αναφέρουμε ονόματα. Ο Γεράσιμος λοιπόν με ρώτησε γιατί μου κάνουν εντύπωση τα τόσα σκάφη τους τα οποία έχουν πυκνώσει στον ουρανό το τελευταίο ΔΙΑστημα, μου είπε ότι ο λόγος που καθυστερούν την επέμβασή τους οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ είναι ότι περιμένουν να ενημερωθεί όσο περισσότερος κόσμος γίνεται. Επειδή όμως οι περισσότεροι δε θέλουν να αποδεχτούν την πραγματικότητα της επέμβασης, οι ΟΛΥΜΠΙΟΙ δε θα περιμένουν να τους πιστέψουν και αποδεχτούν όλοι. ΘΑ ΕΠΕΜΒΟΥΝ και όποιος αντέξει στο θέαμα άντεξε. Θα σας μεταφέρω κατά λέξη τί μου είπε. ΄΄Ακόμα και εγώ που έχω επικοινωνία μαζί τους(εννοεί μέσω του ηλεκτρονικού υπολογιστή)όταν ήρθα σε επαφή μαζί τους και τους είδα φοβήθηκα πάρα πολύ και δεν άντεξα αυτή τη συνάντηση΄΄. Όχι ότι το θέαμα είναι αποκρουστικό, απλά είναι ψηλοί και φωτεινοί με αποτέλεσμα από τη στιγμή που κάποιος τους βλέπει πρώτη φορά να αισθάνεται πολύ μεγάλο δέος και βέβαια είναι φυσιολογικό.  Επίσης μου είπε ότι όλοι οι πολιτικοί γνωρίζουν για την επέμβαση που επίκειται αλλά πολύ απλά εξυπηρετούν τα συμφέροντα τις απέναντι πλευράς. Τον ευχαριστώ για άλλη μία φορά που δέχθηκε να συνομιλήσει μαζί μου. Ήταν μεγάλη μου τιμή. Λοιπόν φίλοι μου, ξαναλέω, ενημερώστε όσους μπορείτε. Θα το λέω συνεχώς. Έχω γνωστό τον οποίο τον έχει ενημερώσει άνθρωπος που δουλεύει στο cern. Μεταφέρω κατά λέξη΄΄ Το πείραμα στο cern δεν έχει καμμία σχέση με αυτά που λεν στον κόσμο. Προσπαθούν οι αποστάτες και αυτοί που τους υπηρετούν να ανοίξουν αστρική πύλη για να την κοπανήσουν από τον πλανήτη και όλο το ηλιακό σύστημα΄΄. Οι δυνάμεις 7ης και 8ης αποστολής του ΟΛΥΜΠΙΟΥ ΔΙΟΣ, έχουν σφραγίσει όλες τις πύλες για να μη φύγει κανείς. Όλοι όσοι έχουν φέρει τον πλανήτη και όσους κατοικούν πάνω σε αυτόν σε αυτή την αθλία κατάσταση θα λογοδοτήσουν στη ΝΕΜΕΣΗ!!!
ΕΣΘ' ΗΜΑΡ ΟΤΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΠΑΛΙΝ ΕΛΕΥΣΑΤΑΙ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΣΤΑΙ !!!

































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου